Account aanmaken

Accounts beheren: ‘Accounts’

Binnen Workspace vind je uitgebreide mogelijkheden om de door jou aangemaakte klantaccounts te beheren. Van het wijzigen van accountgegevens tot het aanpassen van abonnementen – met enkele klikken stel je de accounts precies in zoals jij dat wil. Je vindt alle mogelijkheden in het submenu van het onderdeel Beheerder in jouw account. In dit artikel […]

Accounts voor klanten aanmaken

Als je een accountancy-omgeving voor jouw kantoor hebt aangemaakt, dan kun je vervolgens eenvoudig accounts voor al jouw klanten aanmaken. Dat kan al binnen 1 minuut! Daarom leggen we je hieronder uit: hoe je een account aanmaakt op basis van een administratie in Twinfield, welke instellingen je kunt kiezen bij een klantaccount, hoe je een […]

Accountancy-omgeving aanmaken

Als accountant of boekhouder kun je eenvoudig een account voor je kantoor aanmaken. Zo’n account noemen we een accountancy-omgeving. Op die manier kunnen we verwarring voorkomen door het onderscheid tussen een klant-account en een accountants- of boekhoudersaccount te maken. Binnen jouw accountancy-omgeving kun je vervolgens accounts voor klanten aanmaken. Dat kan al binnen 1 minuut! […]