Administratie

Herinnering versturen bij verkoopfactuur

Als een factuur niet betaald wordt, is het tijd om actie te ondernemen. De eerste stap is het sturen van een herinnering waarmee je de openstaande factuur nogmaals onder de aandacht brengt. Gelukkig is dat met Workspace gemakkelijk te regelen en zélfs volledig te automatiseren.   Hieronder leggen we je uit hoe je: een herinnering […]

Factuurinformatie goedkeuren en verwerken

Je hebt je bonnen of facturen geupload, doorgestuurd via e-mail of ingescand met de mobiele app. En nu? Nu kun je ze gaan verwerken: aanvullen waar nodig en daarna inboeken, eventueel kun je de verwerking tussentijds pauzeren. Hieronder lees je precies hoe: het factuuroverzicht is opgebouwd, je factuurinformatie kunt aanvullen en dit proces kunt pauzeren, […]

Facturen uploaden, doorsturen en voorbereiden

Scan & Herken via de mobiele app gebruiken is ideaal, maar ook via je computer kun je bonnen en facturen uploaden. Je kunt ze zelfs meteen na ontvangst via e-mail doorsturen. Zo haal je het maximale uit Scan & Herken! Hieronder leggen we uit hoe je: bonnen of facturen uploadt, bonnen of facturen doorstuurt via […]

Facturen inscannen via de mobiele app

Scan & Herken is een supersimpele en snelle manier om je facturen in te boeken. Je hoeft alleen je facturen te fotograferen met de mobiele app, te uploaden of door te sturen en de verwerking gaat, als je wilt, volledig automatisch. Workspace leest de facturen uit en zet de informatie op de juiste plaats. Zo […]

Synchronisatie met boekhoudpakket opzetten

In dit onderdeel leggen we uit hoe je een boekhoudkoppeling kunt leggen met Exact of Twinfield. Een naadloze synchronisatie met het boekhoudpakket van je accountant of boekhouder – ideaal, toch? Geen gedoe met gegevensuitwisseling, maar direct alle relevante gegevens in de boekhoudsoftware, terwijl jij gewoon in Workspace kan blijven werken.   Let op: Het opzetten […]

Factuur opstellen en versturen

Een verkoopfactuur versturen: als je dan toch de administratie moet doen, dan is dit wel het leukste gedeelte. Bij Workspace willen we dit proces zo gestroomlijnd mogelijk laten verlopen. Want ook al is factureren fijn, het moet niet te lang duren. Hieronder leggen we uit hoe je: een nieuwe verkoopfactuur maakt, een factuur vult met […]

Relatie en relatiebestand aanmaken

Je relatiebestand is de basis van je onderneming.  Ook in Workspace is het Relatiebeheer de plaats waar je alle informatie over een relatie vindt en waar je alle documenten kunt aanmaken. Zo’n essentieel onderdeel moet goed gestructureerd zijn, zodat jij direct vindt wat je zoekt. Daarom leggen we je hieronder uit hoe je: een nieuwe […]