FAQ / Veelgestelde vragen

Hoe selecteer ik de uren die ik wil accorderen?

Om de juiste uren te selecteren, ga je naar Werkzaamheden in het hoofdmenu en kies je in het submenu voor Accorderen. Bovenaan het scherm kun je filteren op: opdrachtgever categorie medewerker datum vanaf datum t/m project Als je een filter aan hebt staan, kun je deze d.m.v. het kruisje erachter weer verwijderen. Vervolgens vink je […]

Hoe accordeer ik meerdere werkzaamheden tegelijk?

Om de juiste uren te selecteren, ga je naar Werkzaamheden in het hoofdmenu en kies je in het submenu voor Accorderen. Bovenaan het scherm kun je filteren op: opdrachtgever categorie medewerker datum vanaf datum t/m project Als je een filter aan hebt staan, kun je deze d.m.v. het kruisje erachter weer verwijderen. Vervolgens vink je […]

Hoe zorg ik dat ik of een collega uren kan accorderen?

De status van een werkzaamheid moet Afgerond zijn om de uren te kunnen accorderen. Het facturatieprofiel moet ingesteld zijn op Achteraf accorderen. Uren accorderen kun je alleen als je hier rechten toe hebt. Als admin of beheerder kun je dit altijd. Heb je beperkte rechten als gebruiker, dan moet je in ieder geval de rechten […]

Hoe werkt de proefperiode?

Ieder pakket en iedere losse module heeft een eigen proefperiode van 30 dagen. Ben je dus alleen in de gelegenheid om het pakket Administratie uit te proberen? Activeer dan alleen dit pakket en test andere functies op een later moment – zo haal je het meeste uit je proefperiode. Zie ook:  Mijn account: Proefperiode starten.

Wat is domeinvalidatie en hoe werkt het?

E-mails die vanuit Workspace worden gestuurd zonder domeinvalidatie kunnen bij uitzondering in de spamfolder of ongewenste reclame van de klant terechtkomen. Het gebeurt zelden tot nooit dat de e-mail helemaal niet aankomt. Sommige e-mailprogramma’s blokkeren een e-mail zonder domeinvalidatie of plaatsen deze in de spamfolder. Er wordt dan niet herkend dat deze e-mail van jouw […]