Verkoopfacturen

iDEAL-betalingen bij verkoopfacturen

Vind je het ook zo makkelijk, betalen met iDEAL? Het is snel, gemakkelijk, veilig en de betaling loopt via je eigen vertrouwde bank. Zo handig als het is om zelf met iDEAL te betalen, zo handig is het om betaald te krijgen via iDEAL. Met Workspace bied je jouw klanten eenvoudig de mogelijkheid om hun […]

Betaling registreren bij een verkoopfactuur

Prettig toch, om te zien dat je facturen betaald worden? Betalingen registreren is daarom in principe geen vervelend klusje. Maar dan moet het registreren van betalingen wel gemakkelijk gaan, anders verdwijnt de lol ervan snel. Gelukkig hebben we binnen Workspace verschillende snelle, efficiënte manieren om een factuur te voorzien van de juiste betaling.   We leggen hieronder […]

Lay-out wijzigen en huisstijl toevoegen bij een verkoopfactuur

Je huisstijl heb je zorgvuldig gekozen. Je logo, briefpapier, kleurgebruik – alles is in overeenstemming met elkaar. Daarom is het belangrijk dat ook je facturen in jouw huisstijl worden gemaakt. In Workspace bieden we je daarom alle mogelijkheden om de factuur af te stemmen op de uitstraling van jouw onderneming.   Hieronder lees je hoe […]

Factuurnummers instellen

Oplopende factuurnummers is één van de eisen die de Belastingdienst aan verkoopfacturen stelt. Je mag wel zelf de structuur bepalen en met welk nummer je start. In Workspace regel je dit in een handomdraai!   Hieronder lees je hoe je: de structuur van je factuurnummers instelt, het startnummer bepaalt, een factuurnummer toevoegt aan een factuur, een factuurnummer […]

Terugkerende facturen instellen

Factureer je iedere periode hetzelfde aan bepaalde klanten? Dan kun je veel tijd besparen door gebruik te maken van de functie Terugkerende facturen. Hiermee stel je één keer een factuur op en vervolgens wordt deze elke maand, week of half jaar (wat je maar wilt) automatisch klaargezet én, als je daarvoor kiest, verstuurd! Lees hieronder hoe je eenvoudig: een […]

Herinnering versturen bij verkoopfactuur

Als een factuur niet betaald wordt, is het tijd om actie te ondernemen. De eerste stap is het sturen van een herinnering waarmee je de openstaande factuur nogmaals onder de aandacht brengt. Gelukkig is dat met Workspace gemakkelijk te regelen en zélfs volledig te automatiseren.   Hieronder leggen we je uit hoe je: een herinnering […]

Factuur opstellen en versturen

Een verkoopfactuur versturen: als je dan toch de administratie moet doen, dan is dit wel het leukste gedeelte. Bij Workspace willen we dit proces zo gestroomlijnd mogelijk laten verlopen. Want ook al is factureren fijn, het moet niet te lang duren. Hieronder leggen we uit hoe je: een nieuwe verkoopfactuur maakt, een factuur vult met […]