Importeren

Accounts voor klanten aanmaken

Als je een accountancy-omgeving voor jouw kantoor hebt aangemaakt, dan kun je vervolgens eenvoudig accounts voor al jouw klanten aanmaken. Dat kan al binnen 1 minuut! Daarom leggen we je hieronder uit...

Factuurinformatie goedkeuren en verwerken

Je hebt je bonnen of facturen geupload, doorgestuurd via e-mail of ingescand met de mobiele app. En nu? Nu kun je ze gaan verwerken: aanvullen waar nodig en daarna inboeken, eventueel kun je de verwer...

Facturen uploaden, doorsturen en voorbereiden

Scan & Herken via de mobiele app gebruiken is ideaal, maar ook via je computer kun je bonnen en facturen uploaden. Je kunt ze zelfs meteen na ontvangst via e-mail doorsturen. Zo haal je het maxima...

Facturen inscannen via de mobiele app

Scan & Herken is een supersimpele en snelle manier om je facturen in te boeken. Je hoeft alleen je facturen te fotograferen met de mobiele app, te uploaden of door te sturen en de verwerking gaat,...

Relatie en relatiebestand aanmaken

Je relatiebestand is de basis van je onderneming.  Ook in Workspace is het Relatiebeheer de plaats waar je alle informatie over een relatie vindt en waar je alle documenten kunt aanmaken. Zo’n esse...