Een offerte kun je ook beschouwen als het visitekaartje van je onderneming: duidelijk, professioneel, overzichtelijk – allemaal eigenschappen die een offerte moet hebben. Maar een offerte moet o...
Referentie
Lay-out wijzigen en huisstijl toevoegen bij een verkoopfactuur
Je huisstijl heb je zorgvuldig gekozen. Je logo, briefpapier, kleurgebruik – alles is in overeenstemming met elkaar. Daarom is het belangrijk dat ook je facturen in jouw huisstijl worden gemaakt...
Aanmaken en verwerken van inkoopfacturen
Inkoopfacturen of bonnen verwerken met Scan & Herken is verreweg het gemakkelijkst. Natuurlijk kun je ook handmatig je inkoopfacturen verwerken binnen Workspace. Hieronder lees je hoe je: e...
Terugkerende facturen instellen
Factureer je iedere periode hetzelfde aan bepaalde klanten? Dan kun je veel tijd besparen door gebruik te maken van de functie Terugkerende facturen. Hiermee stel je één keer een factuur op en vervo...
Factuur opstellen en versturen
Een verkoopfactuur versturen: als je dan toch de administratie moet doen, dan is dit wel het leukste gedeelte. Bij Workspace willen we dit proces zo gestroomlijnd mogelijk laten verlopen. Want ook al ...