De status van een werkzaamheid moet Afgerond zijn om de uren te kunnen accorderen. Het facturatieprofiel moet ingesteld zijn op Achteraf accorderen. Uren accorderen kun je alleen als je hier rechten t...
Hoe accordeer ik meerdere werkzaamheden tegelijk?
Om de juiste uren te selecteren, ga je naar Werkzaamheden in het hoofdmenu en kies je in het submenu voor Accorderen. Bovenaan het scherm kun je filteren op: opdrachtgever categorie medewerker datum v...
Welke gegevens kan ik aanpassen tijdens het accorderen van uren?
Om belangrijke statistieken niet verloren te laten gaan, kun je tijdens het accorderen van uren de verkochte uren en het uurtarief aanpassen. Ook kun je tijdens het accorderen op het tabblad Vaste pri...
Hoe selecteer ik de uren die ik wil accorderen?
Om de juiste uren te selecteren, ga je naar Werkzaamheden in het hoofdmenu en kies je in het submenu voor Accorderen. Bovenaan het scherm kun je filteren op: opdrachtgever categorie medewerker datum v...
Waar kan ik de marge op verkochte uren terugzien?
Wanneer de kostprijs is ingevoerd en er uren zijn geregistreerd, zie je de marge terug in het overzicht van werkzaamheden onder de kolom Marge. Ook zie je hier de kolommen Waarde en Kostprijs. Ook als...
Hoe voeg ik de kostprijs toe aan eerder geregistreerde werktijden?
Over eerder ingevoerde werktijden wil je natuurlijk ook de marge weten. Daarom hebben we het mogelijk gemaakt om heel gemakkelijk de kostprijs toe te voegen d.m.v. onze batchfunctie. Ga naar Instellin...
Hoe stel ik de kostprijs per medewerker in?
Ga naar Instellingen > Werkzaamheden > Categorieën & Tarieven en klik op het tabblad Medewerkers. Klik op het menu-icoon achter de naam van een medewerker en kies voor Wijzigen. Onder het k...
Hoe stel ik de prioriteit bij tariefselectie in?
Ga naar Instellingen > Werkzaamheden > Categorieën & Tarieven en klik op het tabblad Prioriteit. Klik op het menu-icoon achter een tariefsoort om een prioriteit toe te kennen. Zie ook: Uur...
Wat houdt het instellen van prioriteit bij tariefselectie in?
Je kunt verschillende tarieven invoeren in Workspace, bijv. een vaste prijsafspraak voor een relatie, tarieven per medewerker en/of per categorie, standaard uurtarieven en buitenbundeltarieven. Je kun...
Welke verschillende tarieven voor werkzaamheden kan ik instellen?
Je kunt zowel het standaard uurtarief als het algemene tarief per medewerker invoeren, maar ook het tarief per medewerker voor verschillende categorieën. Daarnaast kun je het buitenbundeltarief invoe...