Synchronisatie

Accounts beheren: ‘Accounts’

Binnen Workspace vind je uitgebreide mogelijkheden om de door jou aangemaakte klantaccounts te beheren. Van het wijzigen van accountgegevens tot het aanpassen van abonnementen – met enkele klikk...

Accounts voor klanten aanmaken

Als je een accountancy-omgeving voor jouw kantoor hebt aangemaakt, dan kun je vervolgens eenvoudig accounts voor al jouw klanten aanmaken. Dat kan al binnen 1 minuut! Daarom leggen we je hieronder uit...

Agenda

Maak je gebruik van werkzaamheden, taken of afspraken, dan is de agenda onmisbaar: eenvoudig en snel agendapunten invoeren of afhankelijk van rechten jouw agenda toegankelijk maken voor collega’s! &...

Synchronisatie met boekhoudpakket opzetten

In dit onderdeel leggen we uit hoe je een boekhoudkoppeling kunt leggen met Exact of Twinfield. Een naadloze synchronisatie met het boekhoudpakket van je accountant of boekhouder – ideaal, toch?...