Accountancy

Accounts beheren: ‘Accounts’

Binnen Workspace vind je uitgebreide mogelijkheden om de door jou aangemaakte klantaccounts te beheren. Van het wijzigen van accountgegevens tot het aanpassen van abonnementen – met enkele klikken stel je de accounts precies in zoals jij dat wil. Je vindt alle mogelijkheden in het submenu van het onderdeel Beheerder in jouw account. In dit artikel […]

Accounts voor klanten aanmaken

Als je een accountancy-omgeving voor jouw kantoor hebt aangemaakt, dan kun je vervolgens eenvoudig accounts voor al jouw klanten aanmaken. Dat kan al binnen 1 minuut! Daarom leggen we je hieronder uit: hoe je een account aanmaakt op basis van een administratie in Twinfield, welke instellingen je kunt kiezen bij een klantaccount, hoe je een […]

Facturen controleren en boeken

Je hebt bonnen of facturen geupload, doorgestuurd via e-mail of ingescand met de mobiele app. Nu is het tijd om ze in te boeken. Je kunt dat uiteraard direct doen, maar je kunt de facturen natuurlijk ook eerst controleren en ze daarna inboeken. Daar bieden we uitgebreide mogelijkheden voor! Met onze geavanceerde interface is facturen […]

Facturen voorbereiden

Het voorbereiden van facturen is een belangrijke stap in het proces van factuurverwerking. Lang niet alle geüploade facturen en bonnen zijn namelijk direct geschikt om herkend te worden. Met deze voorbereidingsstap bespaar je veel tijd, omdat je facturen sneller kunt uploaden of meerdere bonnen in één keer kunt fotograferen. Het proces van facturen voorbereiden ziet […]

Instellingen voor Scan & Herken

Voordat je start met Scan & Herken voor jouw klant(en),  is het belangrijk dat er een aantal instellingen worden doorlopen. Zo begin je meteen goed! In onderstaande video zie je precies hoe je dit doet:  

Fouten oplossen bij synchronisatie met boekhoudpakket

Fouten Om een synchronisatie tot stand te brengen moeten twee softwarepakketten met elkaar verbonden worden. Dat gebeurt met code die door beide pakketten is geschreven. Dit gaat bijna altijd zonder problemen, maar er kunnen foutmeldingen voorkomen. Die zie je hier terug: via Factuurverwerking > klik gewenste account aan > klik op de rode alert rechtsboven > kies […]

Accountancy-omgeving aanmaken

Als accountant of boekhouder kun je eenvoudig een account voor je kantoor aanmaken. Zo’n account noemen we een accountancy-omgeving. Op die manier kunnen we verwarring voorkomen door het onderscheid tussen een klant-account en een accountants- of boekhoudersaccount te maken. Binnen jouw accountancy-omgeving kun je vervolgens accounts voor klanten aanmaken. Dat kan al binnen 1 minuut! […]